את לימודיי במכללה ביצעתי במסלול בוקר למשך שנתיים. התחלתי במתכונת אינטנסיבית של חמישה ימי לימודים בשבוע.
השנה הראשונה הייתה חוויה נהדרת ומלאה בלמידה, התפתחות אישית ומקצועית.
בשנה השנייה, בעקבות מלחמת חרבות ברזל, גויסתי בצו 8 לאורך כל שנת הלימודים ונבצר ממני להגיע לקמפוס.
עם זאת, החלטתי שלא לוותר לעצמי – המשכתי ללמוד מרחוק, להתקדם ולהשקיע. זאת למרות כל האתגרים האישיים והלאומיים שעמדו בפניי.
חשוב לי לציין כי בזכות העזרה והסיוע של המכללה שהבינה את צרכיי האישיים והמורכבות החריגה שאני נמצא בה וכן העזרה של הסטודנטים בכיתה, שתרמו מזמנם ועזרו לי להשלים את החומר הנלמד, הצלחתי לעמוד במשימות ובאתגרים.
בסופו של דבר, הצלחתי לסיים את לימודיי ואפילו בהצטיינות! זהו הישג שאני גאה בו מאוד. כיום אני משמש כמנהל פרויקטים בתעשייה ומיישם את הידע והכלים שרכשתי במהלך הלימודים בעבודתי היומיומית.
לימודי הנדסאי תעשייה וניהול מעניקים כלים מעשיים וידע רחב במגוון תחומים כמו ניהול פרוייקטים, ייעול תהליכים, תפעול, לוגיסטיקה ועוד.
המסלול מתאים למי שמעוניין להשתלב בתעשייה בתפקיד מרכזי ולתרום באופן ישיר לשיפור וחדשנות בארגונים.
הלימודים לא רק מפתחים מקצועית, אלא גם מעניקים יכולות ניהול שמלוות אותך לכל אורך הדרך.
בהצלחה!!!
כסטודנטית מצטיינת בתואר הנדסאי תעשייה וניהול בהתמחות בלוגיסטיקה בטכניון, סיימתי את לימודיי בשנת 2024. המסלול העשיר והמאתגר סיפק לי את הידע והכלים הנחוצים כדי לפתח קריירה מוצלחת בתחום הלוגיסטיקה.
המרצים המנוסים והתומכים בטכניון היו מודל לחיקוי והעניקו לי את ההשראה וההדרכה הדרושים כדי להצליח. הקורסים המעשיים, הפרויקטים המאתגרים והאווירה התחרותית בכיתה תרמו רבות להתפתחותי המקצועית.
היום, כפלנרית בחברת סנמינה מערכות רפואיות, אני מיישמת את הידע שרכשתי בטכניון על בסיס יומי. הודות ללימודים, הצלחתי לייעל תהליכים לוגיסטיים, לחסוך בעלויות ולהגביר את יעילות החברה.
אני ממליצה בחום על לימודי הנדסאי תעשייה וניהול בטכניון לכל מי שמעוניין לפתח קריירה מאתגרת ומספקת בתחום הלוגיסטיקה. המסלול מציע שילוב ייחודי בין תיאוריה למעשה, ומכשיר את הבוגרים להתמודד עם אתגרי השוק התחרותי.
אני קארין, בוגרת מגמת תעשיה וניהול. סיימתי את לימודיי בהצטיינות יתרה וצלחתי את הבחינה החיצונית של מה״ט בפרוייקט הגמר שלי עם ציון 100. היה לי ברור שברצוני ללמוד בטכניון ולהגיע הכי רחוק שאפשר ולכן נתתי את כל כולי בלימודים, כאשר מטרה אחת לנגד עיניי - לעלות לבמה בטקס הסיום ולקבל את הדיפלומה שעבדתי כל כך קשה עבורה.
במהלך הלימודים התחלתי לתרגל את הכיתה שלי במקצועות הכלכלה ולאחר הבחינה החיצונית תרגלתי את ההבאים בתור אחרינו ונתתי להם את הכלים מנקודת המבט שלי להצליח בבחינה ובאופן כללי בלימודים.
תוך כדי הלימודים ניהלתי עסק בתחום היופי אשר באמצעות הכלים שקיבלתי בלימודים התפתח, גדל והיום אני נמצאת במרכז מסחרי במיקום מרכזי.
אחד הדברים הכי טובים שעשיתי ב-24 שנות חיי הוא לקבל את התואר 'הנדסאית תעשיה וניהול' מהטכניון. הכלים שקיבלתי כחלק מהלימודים לא משתווים לשום ניסיון חיים ולשום דבר אחר שהתעסקתי איתו במהלך חיי. הצוות הלימודי שלי מורכב משורת המרצים הטובים, האיכותיים והחריפים ביותר בתחום ולמדתי מהם המון ולא רק בתחום התעשיה והניהול אלא גם לחיים האישיים.
אני רוצה להודות לסגל המרצים המטורף שלי ובמיוחד לאדם אחד שהאמין בי כשאני לא האמנתי בעצמי - אלעד אמסלם, כל סטודנט בטכניון יודע שללמוד ממך זו זכות.
ויאללה, ליעד הבא!
קוראים לי ספדי מאלק, בוגר מסלול הנסדת תעשייה וניהול, בהתמחות קווי ייצור.
נולדתי, למדתי, וגדלתי כל חיי במג'דל שמס, כפר קטן בפריפריה, השוכן בהר החרמון.
אחרי סיום התיכון, ידעתי שאני רוצה לקבל השכלה גבוהה, אבל בכל מקום אשר ניסיתי ללמוד בו, לא הרגשתי שמצאתי את עצמי ולרוב לא הייתי מרוצה מהלימודים ונושר אחרי שנה.
זה היה המצב עד שהגעתי להנדסאים בטכניון, פתאום הכל ישב במקומו הנכון.
הסגל האקדמי, האווירה והחומר הנלמד הם שגרמו לי להבין שאני סוף סוף במקום הנכון.
ידעתי שאני בוחר בדרך הקצרה והקשה במקום הדרך הקלה והארוכה, אבל זה רק הניע אותי לתת את המקסימום.
למעשה, לאחר סיום השנה הראשונה ובעזרת כל המרצים שלי, הצלחתי לבלוט מבין השאר: קיבלתי הצטיינות והוצע לי לתרגל סטודנטים בשנה א' באותו המקצוע כדי לעזור להם לעבור את בחינת מה"ט, מה שאכן עשיתי ואני ממש שמח שיצא לי לחוות את הדבר הזה.
סיום הלימודים הללו, הביא איתו קצת עצב, מאחר והייתי מרגיש שייך לבית הספר להנדסאים בטכניון. אני מודה מכל הלב לכל המרצים והנהלת בי״הס שעזרו לי לצעוד את הצעד הראשון בקריירה שלי.
היום אני סטודנט באוניברסיטת בר-אילן, אחרי שהחלטתי שאני ממשיך לתואר ראשון וזה בזכות הדיפלומה שקיבלתי מבית הספר.
אני ממליץ בחום על הנדסאים טכניון ומעודד את כולם לחוות גם כן את מה שאני חוויתי.